Sending email ....

Loading...

Morteza Homapour | مرتضی هماپور

Click on stars to rate (1 to 5)
امتیاز دهی با کلیک روی ستاره ها، ۱ تا ۵، چپ به راست
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
4.00 (3)
loadingLoading...
i Click on stars to rate (1 to 5) Maximum 2 ratings per user.
Practice area
Qualifications
R514558
Languages
English, Farsi
Address
Visa Mondial
1055 Dunsmuir St Suite 732
Vancouver
British Columbia
V7X 1L2
Canada
Suggest an edit

مرتضی هماپور، مدیر عامل شرکت ویزا موندیال، مشاور قانونی مهاجرت کانادا، با بیش از ۱۲ سال سابقه، تحصیلات کانادایی در زمینه حقوق مهاجرت، دارای کد فعالیت RCIC (R514558) در انجمن CICC و همچنین عضو مشاورین قانونی دولت ساسکاچوان می‌باشند.

مرتضی هماپور عضو‌ تمامی انجمن‌های بین المللی اعزام دانشجو در دنیا هستند و با سابقه سفر به اکثر مقاصد مهاجرپذیر دنیا، اجرای سبک مشاوره واقع بینانه و محتوای دقیق سطح ارائه خدمات مهاجرتی را بهبود داده‌اند. صدها مقاله، پادکست، ویدئو و سمینارهای آموزشی در زمینه مهاجرت از ایشان منتشر شده است. ایشان از نظر مخاطبین یکی از تاثیرگذاران صنعت مهاجرت هستند.

ویزاموندیال یک هدف واضح و مشخص دارد و همواره در همان مسیر به حرکت خود ادامه داده است. هدف ویزاموندیال کمک به افرادی است که تصمیم دارند محل زندگی خودشان را تغییر بدهند. مهاجرت سرشار از استرس و نگرانی و دغدغه است، ویزاموندیال برنامه ریزی دقیقی برای کم کردن این استرس ها داشته و این هدف را مدت هاست پیگیری کرده و سالیان سال دیگر هم ادامه خواهد داد.

ما اعتقاد داریم با گسترس اطلاعات رایگان باید دست سودجویان و افرادی که به زندگی دیگران اهمیتی نمی دهند را کوتاه کنیم و همین طور با این کار رقابت سالم در بازار ایجاد کرده که باعث رشد تمامی شرکت های مهاجرتی شود که در نهایت به سود همگان خواهد بود.

ما عمیقا اعتقاد داریم که: اول کی بعدا چی!
قبل از شروع هر کاری تصمیم بگیرید مسیر مورد نظر را با چه فردی طی می‌کنید. در برنامه مهاجرت هر اشتباهی پرهزینه و سنگین تمام می‌شود، از این رو دقت کنید که جایی برای آزمون و خطا کردن ندارید.

Quick Contact
فرم تماس مستقیم
Morteza Homapour | مرتضی هماپور






Profile insights
Morteza Homapour | مرتضی هماپور
(30 days)
Email this profile to a friend